Subject: FW: Sidevõrk VT2102 kooskõlastamine
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Nov 2024 12:47:04 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Marek Banko <[email-masked]>
Sent: Monday, November 4, 2024 3:56 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: Re: Sidevõrk VT2102 kooskõlastamine

Tere

Korrigeerisin kõik punktid vastavalt teie märkustele.

Edastan uued dokumendid

On Fri, Nov 1, 2024 at 10:11 AM Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Esinesid projekti kooskõlastamist takistavad asjaolud, milledest tulenevalt 
tagastame taotluse ja palume projekti korrigeerida ning esitada 
allkirjastatud projekt koos taotlusega minu e-postile uuesti 
kooskõlastamiseks:

1.	Taotluses on puud KM nrid teemaal kulgemisel?

2.	KM numbrid tuleb välja tuua ainult taotluses, IKÕ plaanidel see vajadus 
puudub. Palun IKÕ plaanidelt eemaldada KM nrid. Manuses näidis IKÕ 
joonisest.
3.	CAD ja PDF asendiplaanide lahendused ei ühti!

4.	Tulenevalt TRAM nõuetest peavad asendiplaanil olema ära näidatud avatud 
kaevete, sh puurimiskaevikute piirjooned ning nende kaugused teekatte 
servast/kraavi nõlva alumisest joonest/välisnõlvast/truubist/truubi otsast, 
jne iseloomulikest kohtadest. Palun lisada joonisele kaugused ja lähtuda 
multitoru kavandamisel nõuete tabelist 1.
5.	Juhime tähelepanu, et TRAM täidab omaniku ülesandeid riigiteede osas 
Ehitusseadustiku (edaspidi EhS) § 92 lg 6 alusel ning TRAM peab tagama 
teehoiu korraldamise ja teede toimimiseks vajalike rajatiste korrashoiu. 
Olete riigitee nr 15110 ulatuses kavandanud multitoru kogu pikkuses nii 
truupide, mahasõitude kui ka kraavide juures avatud kaevikuga, mida me ei 
saa kahjuks lubada. Kraavid ja truubid on tee toimimiseks vajalikud 
rajatised, sh mahasõidud kuuluvad riigitee koosseisu. Maanteekraav on 
rajatud just tee püsivuse ja toimimise eesmärgil, et kaitsta tee muldkeha 
üleniiskumise eest ning juhtida teekattelt valguvad sademeveed tee 
muldkehast eemale. Palun vaadata avatud kaevikuga lahendus riigitee nr 15110 
ulatuses üle, korrigeerida.
6.	Märkustesse ei ole lisatud riigiteega ristumisel ega riigiteemaal 
kulgemisel kaablite sügavuste viidet? Palun korrigeerida.

7.	Lisada geolause koostaja andmed.
8.	Seletuskirja lisada viide, et multitoru kavandamisel on lähtutud TRAM 
tehnovõrkude nõuetest.
9.	Tiitellehel, et Ida-Viru maakond, aga lahendus on Järvamaa?

10.	CAD ja PDF lahendused ei ühti. Vaadata lahendus üle ja seletuskiri, kas 
kulgemine on ikka ka 15110 teemaal? Seletuskirja lisada konkreetsed ja 
täpsed viited riigiteega ristumisel ja riigiteemaal kulgemisel sügavuste ja 
kaitsetorude kohta.

11.	Seletuskirjas puudub info kavandavate sidekaevude kohta?
12.	Lisada seletuskirja, et kõrvale kalded on kooskõlastatud projektist 
keelatud.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Marek Banko <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, October 25, 2024 11:20 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Sidevõrk VT2102 kooskõlastamine

Tervist

Edastan kooskõlastamisele Enefit AS poolt tellitud sidevõrgu eelprojekti 
lühinimega "VT2102"

-- 

--

Lugupidamisega

Marek Banko

Electrical Designer | Projekteerija

+372 58806473

 <https://hepta.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

-- 

--

Lugupidamisega

Marek Banko

Electrical Designer | Projekteerija

+372 58806473

 <https://hepta.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.